Cesta k výdělečnému webu – využití při linkbuildingu

Statistiky webuUž jsou to skoro 3 měsíce od toho, co jsem sepisoval poslední report ohledně webu, kde chci dosáhnout 1000 článků. Nereportuju, protože vlastní není co psát.

Od začátku ledna přibylo jenom 14 nových článků, což je opravdu hodně slabé. Důvodů je několik.

Jednak tam nechci sypat články jen tak, bez další propagace.

Myslím si, že když tam rychle přidám velké množství nového obsahu, na který se mi nepodaří sehnat dost odkazů, oslabím si v očích vyhledávačů celkovou sílu webu, protože některé podstránky se prostě nebudou v SERP dobře chytat.

Snažím se proto trochu pracovat i na linkbuildingu a podporovat nejenom homepage a kategorie ale i články, případně štítky. A to chce stovky (nejlépe tématických) odkazů.

Další důvod pro zdržení je práce na jiných projektech. Web, o kterém píšu je asi jeden z TOP co mám, ale věnuju plno času i projektům, které nejsou tak výdělečné a možná ještě nějakou dobu nebudou.

Věřím ale, že díky nim budou příjmy stabilnější a tak se pouštím i do běhu na trochu delší trať než obvykle.

Navíc jsem teď měl taky práci s česnekem, protože už přišel čas na další sadbu, takže jsem většinou jeden pracovní den věnoval tomuto.

Méně práce na webu se ukázalo i na výsledcích. Návštěvnost trochu od ledna klesla, sice se drží stále kolem 450/den, ale už jen občas přesáhne 500/denně. Snížili se tak samozřejmě trochu i zisky.

Zdá se mi ale, že hlavně Seznam tenhle web docela bere a tak jsem ho začal používat k podpoře mých dalších projektů a díky článkům z odkazů už se mi podařilo získat pozice pro pár nových leadgen webů. Navíc v článcích propaguji weby s velmi podobnými tématy, takže tak vlastně dělám něco jako linkwheel výměnu v článcích.

Jak to aktuálně vypadá

  • stabilní návštěvnost 250-450/pracovní den
  • 16 nových článků (136/1000)
  • zisky z prodeje odkazů a článků
  • nejvyšší březnová návštěvnost 534/den
  • rekordní příjem 428 Kč/den

Už nějakou dobu se chystám vyzkoušet, jak silný je web  i v jiných oborech než v půjčkách. Mám totiž dost webů o půjčkách, takže odkazy v tomhle oboru nejsou problém. U povinného ručení bych ale spoléhal jen na sílu web, případně nějaký slabší linkbuilding.

Než se ale k testu dostanu, nějakou dobu to potrvá. Chystám ještě další finanční magazín, takže teď tvořím obsah primárně pro tenhle web. Tady si zase otestuju, jestli se dá způsob jaký používám u webu s 1000 články použít k vytvoření stejných webů.

Články na podobné téma:

Share

6 Responses

  1. greg napsal:

    To máš pravdu linkbuilding je při authority site to nejtěžší. Navíc teď v půjčkách je šílená konkurence, google serp je na nízko frekventovaný longtaily zaspamovanej tim hnusným přesměrováním a na seznamu zase cresco taky jde brutálně nahoru.

  2. LukasP napsal:

    Nad tou synergií počtu článků jsem taky dlouho přemýšlel. Přeci jen častá publikace může pak vypadat jako zpravodajství, a kdo ví zda zpravodajské weby nemají horší hodnocení ve vyhledávačích, někdy mi to přijde, protože publikují denně XX článků a nezdá se mi, že by byli na longtaily nějak vysoko.

    Na druhou stranu si říkám, že obsáhlý web je zkrátka web a pokud ti na ten článek vede více kvalitnějších odkazů než na konkurenční web a je tématicky bližší, tak je jedno jak obsáhlý je web celkově. Viz třeba wikipedia apod.

    Pak dej vědět, jak jsi dopadl v jiných oborech, já ti případně můžu poreferovat o travelu, kde mám podobné obsahové weby. Jeden má 200+ článků a funguje už 3,5 roku – no abych pravdu řekl žádnej kauf.

  3. Kerel napsal:

    Množství článků je určitě důležité, ale stejně nebo více důležitý je jejich obsah. Radši psát míň, ale kvalitně 🙂 Článek se nepíše pro to aby si to přečetl google, ale aby si to přečetl člověk 🙂

  4. Jasom napsal:

    Ahoj, tu je preklad dobrého článku ako predávať internetové stránky vo veľkom, .com internete. Preberá sa aj linkbuilding.

    http://sk.ynterview.com/rozhovory/justin-cooke-z-empireflippers-com-ako-predavat-internetove-stranky

    Ak sa ti článok páči, tak ho linkni z postu 🙂

  5. Ahoj, který Tvůj web má 250-450 přístupů denně, není-li to tajemství?

    Díky za info 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *