Statistiky k soutěži, zdroje objednávek

Možná není dobrý vstát, dát si cígo, pak silnej čaj Gunpowder, pak další cígo, pak Big Shocka a pak začít psát tenhle článek. Ale chtěl jsem tu vyjasnit pár věcí.

Můj styl psaní je možná trošku zvláštní a snažím se psát trochu živěji a proto píšu takovým namachrovaným stylem. Zůstali mi to ještě z blogování na Fajnblogu, ale čím dál víc zjišťuju, že lidé nepoznají tu nadsázku a myslí si o mně, že jsem pyča.

Další věc se týká ohledně dalšího eshopu se selfie tyčemi a PPC a vůbec ohledně zdroje objednávek, které počítám do soutěže.

Duplicidní eshop

Potřebuju teď točit hodně peněz a když už jsem měl selfie tyče na skladě a vím že je budu kupovat, chci aby to šlo co nejrychleji. Protože se mi první eshop na Seznamu moc nechytl, začal jsem dělat druhý, který už se umisťuje.

Nejde mi ale o to, abych měl víc objednávek do soutěže, ale do businessu. Do soutěže jsem pořád počítal jen objednávky z TycnaSelfie.cz, navíc druhý eshop ještě neměl ani jednu objednávku, takže…

Využívání této mikrostránky na linkbuilding si snad obhajovat nemusím.

Inzerování v PPC

V PPC jsem inzeroval hned na začátku soutěže. Důvodem bylo to, že se díky feedbacku z PPC rychle dozvím, která slova jsou fakt hledaná a přes co chodí lidi.

Vlastně jsem si mohl vyzkoušet i konverznost, protože přes PPC na eshop přišli první objednávky, ty jsem ale ze soutěže vynechal a nepočítám je tam.

Teď v PPC inzeruji, ale mám tam druhý eshop, který se do soutěže nepočítám a neměl žádné objednávky.

analytics-tycnaselfie

Po vypnutí Skliku byli objednávky z Organicu už jenom z Google

analytics-organic

sklik-selfie

vypis-objednavekAž do teď jsem si tento přehled nedělal a tak jsem zjistil, že si musím dvě objednávky na selfie tyče odečíst . Jednu navíc jsem měl započítanou, protože jsem věděl, že přišla v den vypnutí PPC (po vypnutí) ale bohužel to nemůžu nijak dokázat.

Druhá objednávka byla chybou v počítání, započetl jsem si prodej 2 ks, ale teď jsem si uvědomil, že soutěž je na počet objednávek.

Jsem rád, že jsem mohl strávit mou nejproduktivnější část dne vytvářením hezkých obrázků a screenshotů z Analytics, nic důležitějšího vlastně stejně na práci nemám 🙂

NEPŘEHLÉDNĚTE  Jak porazit SEO konzultanta? - díl II.

10 komentářů

  1. Michal 13.8.2015
    • Radek 13.8.2015
  2. Hobbysta 13.8.2015
    • Jan Profík 18.8.2015
      • Radek 19.8.2015
        • Michal 19.8.2015
          • Radek 19.8.2015
  3. Martin 15.8.2015
    • Marek Hnátek 16.8.2015
  4. joe 3.9.2015

Přidej komentář