Proč nedělám infoprodukty?

Vím, že už bylo na tohle téma napsaných hodně článků, já jsem se ale ještě nevyjádřil…

David Kirš tady u nás díky jeho Milionovému impériu rozjel tvorbu různých infoproduktů, formou kterých se snaží být jednotlivý učni podobně úspěšní jako David.

Protože byla jeho Email Academy dost zisková, je to určitě motivace. Pokud máte nějaké know how, které můžete prodat, stačí natočit pár videí, promyslet si produkt, zjistit jak to budete nabízet a kolik za vaše know how budete chtít a můžete si klidně udělat svoji školu.

Jednu takovou školu má například Josef Řezníček, se kterým se znám (ne osobně) už asi tak 2 roky, když jsem ještě prodával balíčky Grow It. Pepa má školu zaměřenou na SEO služby, další škola je ale zaměřena na osobní rozvoj a „vede“ ji Pavel Říha. Existují ještě nějaké další infoprodukty, vím o Geniusacademy.cz a o Milionové příležitosti.

Když si to shrneme jeden infoprodukty vás má naučit něco z oboru SEO, další vás zbaví špatných zlozvyků, díky Milionové příležitosti se můžete stát „poptávaným finančním poradcem“ a díky GeniusAcademy můžete plně rozvinout váš potenciál. Pravděpodobně jakýkoliv.

Co mě na infoproduktech vadí?

Na infoproduktech mi vadí několik věcí, ale většinou je to asi dost subjektivní. U všech těchto projektů mi vadí už to, že se se mnou snaží nabízející manipulovat a využívá na mě techniky, které využívám já na lovení jiných klientů. Falešný úsměv ani široce rozevřené dlaně tomu nijak nepomohou.

Dalším problémem je to, že snad nikdy nevím, o co vlastně jde. U Seoškoly je to docela jasné, budou mě učit SEO. Dokáže mě ale Pavel Říha zbavit mého špatného zlozvyku závislosti na drogách? Opravdu si Michal myslí, že nám dokáže  díky jednomu školení pomoci rozvinout úspěšný a plnohodnotný život?

Kdo neumí, učí

Pokud bych se rozhodl dělat nějaký produkt a chtěl jeho formou uživatele něco naučit, chci si být naprosto jistý, že jsem ve svém oboru špička a že to můžu podložit.

Opravdu si všichni 4 provozovatelé zmíněných projektů mohou říct, že jsou experti v oboru?

Mě to totiž tak trochu připadá, jako by si Pavel přečetl plno různých motivačních a osobněrozvojových knížek /třeba Leo Babauta/ a podle toho, co si tam nastudoval chce lidi učit žít lépe.

Já bych infoprodukty tohoto typu nikdy nedělal z několika důvodů. Jednak už se nesnažím dělat podnikání jenom tak, aby vynášelo co nejvíc, ale taky s ohledem na to, jestli se mi moje práce líbí, nemusím se za to stydět, naplňuje mě to…V tomhle by infoprodukty neprošli. Taky mi zisk nestojí za to, abych se zesměšnil před většinou lidí z oboru a zkazil si tak jméno.

A co vy? Jak se stavíte k infoproduktům?

NEPŘEHLÉDNĚTE  První místo v SERP, to chceš!

13 komentářů

  1. majlan 7.11.2012
  2. Bacon 7.11.2012
    • Jirka 9.11.2012
      • Bacon 9.11.2012
        • Radek 9.11.2012
  3. Kamil Staš 7.11.2012
  4. petr 8.11.2012
  5. jenda 9.11.2012
  6. Ladislav Balon 10.11.2012
  7. ambiente 12.11.2012
  8. Jakub 23.11.2012
  9. Honza 2.1.2013
  10. Jiří Polášek 31.12.2013

Přidej komentář