Proč nejsou nové reporty?

Někteří z vás možná čekají nové info ze zákulisí finančního MFA nebo e-shopu, bohužel ani o jednom toho teď není moc co napsat. Poslední dva týdny jsem totiž na tyto weby neměl vůbec čas a tak na MFA teď nahazuji jen výměnné PR články, které nejsou tak cílené na longtail.

MFA shrnutí

  • V půlce září se začala denní návštěvnost hýbat i nad 200/den a na Skliku je ten web už 2. nejvýdělečnější (moc jich tam ale nemám). Když se to takhle samo drží, tak to zatím nechávám a dělám na jiných věcech. Není to bohužel e-shop, k tomu se dostanu asi tento týden.

Aktuálně jsem se teď věnoval svojí „leadgen sekci“. Nejsou to vlastně leadgen weby, ale jen jednostránkové landing pages s iframem (příklad smspujckabezpoplatku.cz) od poskytovatele affilu. Zaměřuju se hlavně na krátkodobé půjčky, jak už možná někteří z vás zjistili. Právě minulý týden jsem spustil další web a ze Seznamu už mi na něj chodí první návštěvníci. Tady všude používám affil od Nejprovize.

Teď ale zkouším i jiné témata a to výživové poradenství a srovnání povinného ručení – oboje přes Adbenefit, ale zatím bez konverzí . Na webtrhu jsem koupil doménu (vlastně to byl web, ale použiju jen doménu) oddluzeni-online.eu a tak zkusím i tento obor.

Kromě affil webů jsem narychlo spustil také nový „diskuzní web„. Je to zase web dělaný hlavně na výdělky, ale maskovaný tak, aby vypadal přirozeně. Možná jde vlastně spíš o klasický web, kam nahodím reklamy, je to taková symbióza reklamy a přirozenosti 🙂

Není focus, není čas

Tím výčtem jsem chtěl ukázat na to, že nemám vlastně žádný pořádný focus. Moje leadgen affil sekce je sice pomyslnou prioritou, ale to jen proto, že sype nejvíc.

Bohužel už mě tento obor moc nebaví a nějak jsem se pracovně přepálil v psaní půjčkových článků a tak radši prokrastinuju tvorbou jiných, méně podstatných a méně ziskovějších webů.

Proč nejsou nové reporty?Propagace affil webů stojí ale hlavně na článcích, přes ně dělám vlastně většinu linkbuildingu a tak to nechci moc outsourcovat. Jednak bych potřeboval fakt hodně článků a taky si nemyslím, že to levní textaři napíší tak seo friendly jako já, a imho tyhle detaily můžou být docela podstatné.

Momentálně jsem se tak nějak zasekl v množství věcí, které dělám a nemůžu si v tom udělat systém /různé obory, různá monetizace, různé typy webů/.

Vypadá to potom tak, že postupně dělám na různých webech, jeden den vylepšuju videoweb a přidávám obsah, druhý den píšu PR články o půjčkách, třetí ladím landing page na povinné ručení, čtvrtý den píšu popisky ke skejtům..

NEPŘEHLÉDNĚTE  Budu prodávat skateboardy!

Sám vím, že to není ono, ale nemůžu se rozhodnout, jak to vyřešit a které projekty „odseknout“ a kterým věnovat svůj focus :/

Řešili jste někdy někdo podobný problém?

22 komentářů

  1. Kamil Staš 30.9.2013
  2. Štefan Kuska 30.9.2013
    • Radek 30.9.2013
      • Štefan Kuska 30.9.2013
  3. panZero 30.9.2013
    • Radek 30.9.2013
  4. panZero 30.9.2013
  5. Vašek 30.9.2013
  6. Adam 30.9.2013
  7. ohneta 30.9.2013
  8. Josef Kroupa 1.10.2013
  9. Michal 2.10.2013
    • Radek 2.10.2013
  10. Jack 3.10.2013
    • Hanz 11.10.2013
  11. Martin Tomčík 4.10.2013
  12. V0ldemort 8.10.2013
    • Radek 8.10.2013
      • V0ldemort 9.10.2013
      • 14.10.2013
  13. Lidl 24.12.2013

Přidej komentář