Systém pro správu úkolů a webů zdarma?

Publikoval Radek Strouhal v

Systém pro správu úkolů a webů zdarmaPředem bych chtěl napsat, že se nejedná o reklamní PR článek, ale pouze o tip na zajímavý nástroj, díky kterému můžete mít přehled o svých úkolech se svými kolegy.

Já jsem si až do teď vystačil s Excelem a složkami ve Windows, ale teď když už dělám s dalšími lidmi a potřebuji s nimi sdílet informace a dokumenty, musel jsem to vyřešit jinak.

Nepotřeboval jsem žádné složité řešení, jen způsob jak někam snadno soukromě nahrát soubory a kde sdílet informace. Stačil by možná mail, do kterého bychom měli všichni přístup, ale bylo by to dost nepohodlné. Proto jsem použil Google a našel Project2Manage.

Project2Manage is an online project management application that helps you stay up-to-date, on task and connected with your team. We’ve taken the hard work of staying organized and simplified it for you.
Jedná se o online neplacený nástroj, který vám vytvoří subdoménu ve tvaru nazev.project2manage.com. Na této adrese najdete nainstalovaný systém, který vám pomůže při správě úkolů.
Project2Manage
Obsahuje nástěnku a poté jednotlivé projekty, u kterých lze nastavit mnoho parametrů.
  • To-do list
    Project2Manage dokáže vytvářet To-do listy podobně jako známý Basecamp. Přidáváte tam položky, určíte kdo je má úkol splnit a pak nastavíte, že je hotový.
  • Milníky
    Vytvořte si milník, který určí datum, do kterého máte splnit daný úkol nebo cíl.
  • Sdílené dokumenty
    Díky funkci Spot2Jot můžete v jednotlivých projektech vytvářet dokumenty, které lze vyexportovat do PDF.
  • Nahrávání souborů
    Jedna z hlavních funkcí, kterou jsem potřeboval mi umožňuje přidávat různé soubory a řadit je do kategorií. Na celý nástroj je kapacita pouze 500 MB.
  • Doba práce
    Díky funkci Time Tracking si můžete měřit kolik času jste na jednotlivých projektech pracovali anebo si tam vaši brigádníci mohou zapisovat odpracované hodiny. Já to ale asi nevyužiju.
  • Uživatelé
    Tohle je pro mě důležité. Project2Manage dokáže vytvořit uživatele, připojit ho k vybraným projektům a nastavit mu práva.
U jednotlivých projektů si můžete psát zprávy anebo komentovat dokumenty.
Já jsem do tohoto systému přenesl svých pár dat a budu to teď primárně používat. Můžu si do toho zapisovat data linkbuildingu, výměny nebo prodeje odkazů a další informace.
S dalšími lidmi, se kterými pracuji tam můžu jednoduše organizovat projekty. Pro dlouhodobější komunikaci je to vhodnější jak Facebook nebo mail a to přesně potřebuji.

Články na podobné téma:

Sdílej a buď můj ambasador:

Radek Strouhal

Autor je webmasterem, který se stará o developování domén, tvorbu MFA a SEO.

4 komentáře

eMan · 24.8.2012 v 18.09

V podstatě to vypadá skoro stejně jako Basecamp…

JanaD · 4.10.2012 v 16.33

Např. projekt GroupCamp (software pro řízení projektů) je spojen s Google Apps a můžete si stáhnout zkušební verzi zdarma. Viz http://www.groupcamp.cz/projektove-rizeni-s-google-apps

    Radek · 4.10.2012 v 16.38

    Díky za tip, určitě se to může hodit mě, nebo někomu ze čtenářů 🙂 Vy tento systém používáte?

      JanaD · 4.10.2012 v 17.00

      Žila jsem nějakou dobu v cizině a ve firmě, kde jsem pracovala ho používali. Na českém trhu je relativně krátkou dobu, ale muho vřele doporučit 😉 samozřejmě je lepší si vždy vše vyzkoušet, zda to vyhovuje konkretní firmě – což díky zkušební verzi možné je 🙂 zkuste a uvidíte sám 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *