3 různé pohledy na pozice stránky v SERP

Moje weby tvořím tak, aby hlavním zdrojem návštěvnosti byli návštěvy z vyhledávačů. Stránky na mých webech se musejí probojovat na daná klíčová slova, aby se dostali na dobré pozice. Většinou platí, že čím vyšší pozice, tím více návštěv. Při tvorbě stránek a v průběhu jejich propagace se na pozice můžu dívat ze tří pohledů.

Jak jsem nastavil hodnoty klíčových slov

Při tvorbě webu volím určitá klíčová slova, některá slabší a jiná silnější a rozložím je po struktuře webu. Na hlavní straně a v kategoriích bývají často ty nejsilnější (nejhledanější) klíčová slova. Do článků a štítků jdou pak longtailové výrazy. Tímto tedy předurčím, že nejvíce linkjuice budu dávat na hlavní stranu a do kategorií.

Jaké jsou pozice klíčových slov

Po propagaci a linkbuildingu se dostanou stránky webu na určité pozice. Musím teď změnit pohled a dívat se na to, co je dobře umístěno a má dobré pozice. Můj způsob spočívá v tom, že posiluju ty nejvýhodněji umístěné stránky – zaměřuji se na to lepší. Nevěnuji se stránkám, které jsou až někde za 20. místem tolik, jako těm, které jsou v první desítce.

Na jaká klíčová slova návštěvníci chodí

I když budu mít stránku optimalizovanou primárně na „dřevěný nábytek“, je možné, že mi bude chodit víc lidí z vyhledávačů, do kterých zadávají „nábytek ze dřeva“. Přeoptimalizuju proto stránku na „nábytek ze dřeva“ abych odtud čerpal co nejvíc trafficu.

 

Jak sledujete svoje pozice vy? Zaměříte se na své cíle a těch se snažíte dosáhnout?

Články na podobné téma:

Share

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *