Ti z vás, kteří sledují dění v českém affiliate prostředí pravidelně si asi všimli úspěchů a novinek v provizním programu obchodu Trikator.
Jde o e-shop, ve kterém prodávají hlavně vtipná trička s potiskem. O tom jste už možná slyšeli. Novinkou je ale to, že se „dali dohromady“ s Viral Brothers a ti u nich teď mají něco jako vlastní eshop.
Díky nim jsou teď trička na Trikator ještě známější a snad i oblíbenější, čehož můžete využít při propagaci. A právě pomocí nové řady triček s Viral Brothers můžete zkusit zmonetizovat váš méně kvalitní traffic – protože jak to vypadá, podle zkušeností minimálně jednoho partnera, vyplatí se to.
Na blogu JosefKroupa.cz jste se mohli nedávno dočíst o úspěchu, který měl Josef v červnu právě s tímto affilem (výdělek přes 10 tisíc korun).
Vypadá to, že se při propagaci produktů zaměřoval hlavně na inzeráty v PPC, ale myslím, že cest je více. Podle mě by tu mohli fungovat ale taky třeba větší bannery na webech se zábavnou tématikou, kde normálně Adsense nebo Sklik nemůžete mít.
Pokud chcete začít s nějakým affiliate programem a hledáte něco ověřeného, co při bude při dostatku úsilí prachy sypat, pak by to mohl být právě program Trikatoru.
Jen pár výhod, proč tento provizní program doporučuji:
- affiliate manager tam dělá František Szabó, profesionál v oboru
- mají širokou a hlavně zajímavou nabídku zboží
- přes 1000 kladných hodnocení na Heuréce
- eshop je vyladěný jak po stránce UIX, tak z hlediska konverze-schopnosti
- affil partnerů se nedotýkají storna, dostanou provizi i pokud je objednávka vrácena nebo stornována
- 15% provize
Už máš tento affil napojený na nějaký web?
Zatím ne, ale přemýšlím, že bych udělal nějakou mikrosite a rovnou bych na ní otevřeně ukázal, jak tam dělám SEO – linkbuilding atd..
To není špatný nápad, jestli se ti chce až takhle vyzrazovat své know-how. Každopádně Josef Kroupa má slušné pasivní zisky 😀
„Pasivní zisk“ je jen mýtus za kterým se (specielně lidi kolem netu a affilů) ženou v marné snaze dosáhnout bodu když „už si dám jen nohy nahoru a budu sledovat, jak se mi to sype“.
Otázka, kterou ve filmu Czech Made Man položí JT (Jan Bárta) hlavnímu hrdinovi Jakubovi (Zdeněk Kubík) je pak úplně přesná: „A co teď… budeš… dělat… dál?“
Odpověď „nic“ prostě nikdo nikdy z pusy nevypustí i kdyby měl sto affilů a každej mu vydělával deset mega (a obzvláště tehdy ne).
Serial s tvorbou a hlavne sbiranim odkazu bych taky uvital 🙂
Jj, když jsem si to četl, taky jsem si podstránku s Viral Brothers udělal.
SEO podle mě nemá smysl, to bude na dlouho a než budeš mít výsledky, tak Viral Brothers bude out a poletí něco jiného.
Takže jedině PPC nebo bannery na webech, kde je nějaká návštěvnost.
Affiliate neni pasivni prijem,bud musite obstaravat ppc kampane,nebo web na kterem mate banner a nebo web vytvoreny za ucelem vydelku. Pripadne fb stranky.
Proto to nikdy nebude pasivni.
Je to vydelek,ktery se neprojevi ihned kdyz pracuji,ale az s odstupem casu.
Souhlas, pasivní je to vlastně až teď v poslední době, ale určitě tomu předcházeli investice ať už finanční anebo časové..
Pasivni je to az ve chvili, kdy clovek nema na affiliate web cas a nevenuje se mu, tzn. kdyz je web v dojezdu 😉
Funguje někomu nabírání podpartnerů u platformy affilbox?
Tak jistý zisk v nadpisu je trochu nadsazený, ale souhlas, že originální trička s trikátorem se dobře prodávají a okamžité schválení provize je fajn bonus 🙂
Seriál by byl určitě zajímavý a hodně čtený, tak do toho! ehm, snad nepřibude potom nárazově hodně tričkové konkurence 🙂 😀
Vypadá to dobře, určitě to stojí za zkoušku 🙂
To je zajimavy postreh. Vydelat na trikach, cili shopu s defacto jednoproduktovym vyberem, to je deal. Jen cekam, kdy je polozi provize ze storno-buy. Staci par ceskych vycuranku…
Ti blokli AdSense, ne?
JJ blokli, pár dnů zpátky jsem si podal novou žádost na jiný mail..asi na 5 dnů to povolili a předevčírem jsem dostal i na tento novej účet ban 🙁
Storna a vratky se strhávají z provizí až dodatečně. Všechny provize nejdříve přičteme a když se poté balík vrátí, zpětně se provize odečte. Podezřelé objednávky se stornují okamžitě, takže k očůrání jen tak snadno dojít nemůže 🙂
By mě zajímalo, jak ten Josef dělal to PPC. Já jsem po 2 měsících těžce v mínusu. Asi už to takový med není 🙂
Já ti to prozradím, je to jednoduchý, nijak 😉 díky nemožnosti prakticky jakkoliv trackovat konverzní kw z ppc je tu bohužel skoro jakákoliv kampaň jenom hra na slepou bábu. S úsměvem tak můžeš „měřit“ akorát to, jestli víc vyděláš než proděláš 🙂 A taky je škodlivé věřit všem pohádkám 😉