Na dnešní den jsem měl v To-do listu zaznamenanou položku nahození několika affiliate webů, pro které už mám připravené podklady (především popisy a „reference klientů„).
Už se tak nemusím zdržovat vymýšlením textů, ale jen ladím jednotlivé prvky a skládám web dohromady. Protože mi dnes vytvoření jednoho takového webu trvalo velmi krátce, popíšu vám tvorbu v článku.
Kostrou webu je pro mě vždy nějaká landing page. Svoji jsem si dnes vytvářet nechtěl, je to moc časově náročné. Žádnou vhodnou šablonu zdarma jsem neobjevil (i když by se klidně dala použít takhle MFA šablona) a tak jsem si zakoupil šablonu landing page na ThemeForest. Dají se tam koupit šablony i pod 10 dolarů a po jednoduchém upravení z nich máte vlastní landing page.
Já jsem dnes nahazoval web Extra rychlé půjčky, kde zkouším affiliate formulář pro půjčku Perfect Money. U nejprovize.cz mám za schválenou žádost 400 Kč.
Struktura mé affiliate landing page
- Nahoře SEO H2 titulek s odkazem na homepage
- Hlavička pro zvýšení důvěryhodnosti s call-to-action prvkem (zelené tlačítko)
- Napravo reference smyšlených klientů
- Popis půjčky s klíčovými slovy
- Často kladené otázky
- Příklad splátek
Tuto strukturu jsem zvolil tak, abych musel šablonu upravovat co nejméně. Někdy je možné některé prvky odebrat, jindy můžete přidat ještě další info (například podmínky pro získání úvěru, údaje o splatnosti a poplatcích atd.
Landing page dělám jednostránkové případně 2-stránkové (detail půjčky). Pro zvýšení důvěryhodnosti je možné samozřejmě přidat kontakty, podmínky a další informace, ale to mě zbytečně zdržuje. Mým cílem je, aby klient vyplnil žádost. Proto dělám landing page jednostránkovou a hned klientovi žádost předkládám.
Web už je takhle hotový, takže teď jen vyzkouším, jestli bude dělat nějaké konverze a začnu tam posílat traffic.
Přečtěte si, jak tento web vydělává
Odkiaľ ťaháš traffic pri 1-stránkových weboch ?
Zkouším různé call-to-action tlačítka pod články u obsahových webů, dost velkou část tahám ze SERP a někdy využívám emailing. Hlavní zdroj je ale dlouhodobě Seznam nebo návštěvnost přes odkazy.
Není tohle ztráta času?
Rade, mě by spíše zajímalo, jak jsi schopný posbírat traffic ze Seznamu na jednostránkový web ?
Kolik třeba nějaký tvůj obdobný web navštíví lidí ? Respektive opravdu tak základní linkbuilding, jak popisuješ v jednom ze svých článků, stačí k tomu, aby lidé chodily ze serp ?
Díky za odpovědi.
Jedu přes longtail výrazy, zaměřuju se na cca 10-20 hlavních výrazů. Mám už jeden takový web a ten mívá i přes 50 lidí denně..ale tam už kupuju tématické odkazy a dost jsem do toho šlapal. Základní linkbuilding na to úplně nestačí, naštěstí ale nejsem základní linkbuilder 🙂
Mě se to vyplatí určitě, jinak bych to nedělal 🙂
50 návštev na jednostránkový web je veľmi pekné. Asi si spravím aj nejaké české verzie svojich webov 🙂 . škoda len že český affil nie je taký výnosný ako slovenský.
Já myslím, že kdybys začal dělat v CZ tak se budeš divit, kolik je tady trafficu 🙂 Já bych na SK „trh“ určitě nešel 🙂
Asi to vyskúšam. Zoženiem partnera na preklady a idem do toho. Ideálne keby sa mi podarilo zohnať už zabehnutú finančnú doménu.
Kde hostuješ tyhle weby? Má podle tebe smysl něco jako seo hosting?
Mám to zatím u Wedosu formou jejich multihostingu. SEO hosting se může hodit v případě, že děláš weby hlavně se stejnou tématikou a chceš je prolinkovat.
Jaká je procentuální úspěšnost kampaně Kredia? Já mám většinu vyplněných žádostí rejected, takže s ní nejsem spokojen. Lepší výsledky jsem měl s Bleskovou půjčkou, ale ta teď podle info emailu bude končit 🙁
Zatím jsem tam ještě nic nepouštěl, musím to vyzkoušet. Ale díky za info, budu si to hlídat a kdyžtak iframe přehodím, mám ještě pár affilů v záloze 🙂
U Kredie od lonska klesla neuveritelne schvalovatelnost. Bleskova pujcka ji ale mela horsi. Kampan ti slapala lepe, protoze eSpol zaplatila partnerum ze sveho cca 15% leadu i kdyz Bleskova pujcka vratila schvalenych pouze asi 5%. O vetsine leadu Friendly Finance (provozovatel mj. Pujckomatu – Bleskove pujcky) tvrdila, ze uz je ma v databazi. Proto eSpol kampan ukoncila. Toliko background story.
Díky za reakci Lucko, s tou schvalovatelností u Kredie je to fakt slabé. Posílal jsem tam trochu trafficu celý únor žádná konverze, v březnu jsem přešel na půjčku Perfect Money a za prvních 10 dní 2 schválené provize.
1) „SEO H2“ nadpis je docela legrační pojem. Proč SEO a proč H2 a ne H1, když tam H1 ještě nemáš. Nebudu zde rozebírat důležitost nadpisů pro SEO.
2) On si na takovémhle webu opravdu někdo půjčí?
3) Proč nepřidat další články o tom, co je „extra rychlá SMS půjčka“? Já si extra rychlou SMS půjčku představuji do hodiny… Kolik návštěv jsi na „extra rychlá SMS půjčka“ už z fulltextu měl?
4) Podmínky působí divně. Půjčuji si od Kredia s.r.o., ale svůj souhlas se zpracováním osobních údajů dávám Elephant Orchestře. Proč?
5) Má smysl takovým siteám zakládat Twitter a Facebook, na kterých se nic neděje?
Je to děs běs, jak dneska člověk neví, čemu může a nemůže věřit, viz ty smyšlené ohlasy klientů.
S tím titulkem máš úplnou pravdu, už jsem to předělával, nevím co jsem to měl zrovna za sek 🙂
Lidi si půjčují všude, je dost klientů se špatnou bonitou, kteří to zkouší často. Na podobném webu mám žádostí plno a konverze někdy i denně.
Rozšíření webu nakonec chystám, chtěl jsem to udělat ve větším množství jako jednostránkové landing page, ale nakonec využiju sílu webu a zkusím tam přidat další články na sběr longtailu.
Teď už mám denně pár návštěv buď z „extra rychlé SMS půjčky“ nebo „extra rychlé půjčky“. Web už se tam docela chytá a to je teprve začátek linkbuildingu. Návštěvy jsou už ale i z jiných kw.
Podmínky ani moc neřeším, nečetl jsem, jen vkládám formulář 🙂
Twitter a FB tam je pro zvýšení důvěryhodnosti webu, možná to nemá smysl ale já to tak dělám 🙂
Není to web, kterým bych se chtěl chlubit. Ale weby, kterými bych se chlubil většinou nevydělávají tak snadno, takže…
Pěkný docela by mě zajímalo, kolik času na takové stránce strávíš a po jak dlouhé době se poměr čas strávený tvorbou a propagací / výdělek samotné stránky začne vyplácet? Díky
Samotné vytvoření webu mi trvá tak jedno odpoledne, celková propagace může být tak tři dny práce (v praxi to není po sobě). V práci bych za to dostal tak 3000 Kč a to se mi vrátí myslím během dvou měsíců od vytvoření webu.
Podle mého soudu je vytváření affil. webu vzdy prodelecnou zalezitosti (co se tyce pomeru investovany cas / vydelek, pokud to clovek nejede skutecne ve velkem a umi v tom chodit).
Já myslím, že z dlouhodobého hlediska je affil web, který má konverze vždy v plusu. Já webu věnuju tak 2h do měsíce max. A podle příjmů z 1 webu hodinovka vůbec není špatná.
čau, před dlouhou dobou jsem vytvořil affil web http://www.podperinku.cz , chvilku byl ve vyhledávání seznamu ale potom dostal ban. Nevíte někdo za co???.
díky
Pre zaciatocnikov sme urobili http://www.superaffiliate.sk/ – akademia o affile aj o online maretingu. Staci sa prihlasit, je to cele zdarma