Recenze pluginů od Toret.cz

Jedním z hlavních důvodů, proč WordPress využívám jsou pluginy. Díky nim si totiž můžete během pár kliknutí doinstalovat spoustu věcí, od drobností až po eshopové řešení. A právě tipy na pár pluginů na WP tu dnes mám.

AFFILO Popisky – generátor textů

Prvním pluginem, který tu rozeberu je plugin určený primárně pro generování popisů kategorií a štítků u affilo shopů a webů. Název může uživatele zmást – člověk by si řekl, že to bude použitelné jen ve spojení s affiliate sítí Affilo.cz, ale můžete ho použít kdekoliv, třeba i na půjčky (musel jsem to samozřejmě vyzkoušet).

Plugin Affilo popisky seženete na Toret.cz a po stažení jen nainstalujete. Potom stačí v nastavení WordPressu plugin aktivovat a můžete se pustit do generování popisů.

screen4

Jak to funguje?

Po aktivaci pluginu se vám v administraci v levém bočním panelu objeví nové nastavení a záložka Toret plugins.

affilo-generator

Pokud přejdete přímo na nastavení Affilo popisky, objeví se jedna stránka, kde rychle pochopíte, o co jde.

Můžete zde nastavit, zda chcete generovat popisky pro štítky, kategorie nebo pro obě „sekce“ zároveň. Můžete si vybrat, zda chcete generovat jen popisy, nebo i nadpisy. Viz screenshoty.

screen3

Zvolíte si zde také, jak dlouhé popisy chcete generovat – nastavíte počet vět. Pokud máte hodně kategorií nebo štítků, můžete si nastavit limit generátoru, standardně je tam 500. Já jsem generoval popisy pro cca 21 sekcí (štítky i kategorie) a bylo to během několika sekund.

Generátor samozřejmě obsah nevyčaruje jen tak z ničeho, takže je potřeba dodat podklady – jednotlivé věty, které se budou v popisech střídat.

Každou větu vkládáte na jeden řádek do nich můžete umístit názvy štítků nebo kategorií. Pokud má být název kategorie/štítku na začátku věty vložíte @ a ten ji udělá s velkým písmenem, pokud chce název uprostřed textu, zvolíte #.

screen2

V generátoru si můžete dále nastavit, jestli chcete nechat kategorie nezvýrazněné, anebo je náhodně zesílit nebo vypsat kurzívou. Doporučil bych zvolit zvýraznění.

Jakmile vepíšete pár základních vět, stačí vaše nastavení uložit a hned poté můžete začít generovat.

Generátor vám během chvilky data zpracuje a vy si pak můžete na webu hned zkontrolovat, jak vypadá výsledek. U mě to dopadlo například takhle:

screen1

Sám jsem zpočátku nechápal, co přesně se bude místo zavináče generovat, pak mi to ale došlo. Načítá to vždy název kategorie, u které se popisek zobrazuje. Na screenu vidíte příklad.

Popravdě jsem nečekal, že to bude umět něco takového, podle mě je to pecka. Využití se najde podle mě ve všech oborech, nejenom v módě. Vlastně stačí dodat co nejvíce vět, ze kterých se bude generovat a můžete si tak tvořit nový obsah pro každou kategorii v libovolné délce. Podle mě by to mohlo na Seznam docela zafungovat, určitě to budu testovat.

Já vidím využití v „black hatu“ hned. Nedávno jsem psal o tom, jak přes popup „chytám“ návštěvníky a posílám je na landing page od Volsoru, kterou jsem si nahodil na jednu ze svých domén.

Tím, že návštěvníkovi hodíte popup vlastně ani k popisu nedojde a nezjistí tak, že je automaticky generovaný a něco tam nesedí. Sice přijdete o část návštěv, ne každému se popup líbí, ale pokud budete generovat masově, je to vlastně jedno 🙂

WooCommerce Cart Popup

woocommerce-cart-popupDalší plugin, který je z dílny Vládi Musílka je Woocommerce Cart Popup. Někteří z vás asi tuší, že nedělám jen půjčky ale prodávám i skutečné produkty „penny boardy“ a selfie tyče.

Bohužel, Woocommerce šablony, které využívám mají (na mě) docela složitou objednávku. Zákazník klikne na tlačítku Koupit, jde do pokladny a odtud teprve do košíku, kde vyplní doručovací údaje.

Vždycky se mi u konkurence, nebo třeba na Aliexpress.com líbilo, jak při přidání produktu vyskočí popup okno a já si můžu vybrat, zde už chci rovnou vyplnit údaje a vyřídit objednávku.
A právě přesně tohle umí plugin Woocommerce Cart Popup.

Do nastavení pluginu se dostanete podobně jako u Affilo popisků. V bočním administračním panelu dole se vám zobrazí Cart popup. Tentokrát už je toho v nastavení více. Já to bohužel testoval na jednoproduktovém eshopu, takže jsem nevyužil doplňující prodej ani nastavení pro podobné produkty (ale kdo zná Aliexpress nákupy, dokáže si to představit).

Popíšu vám tedy spíše to, jak to pomohlo mě.

Nastavil jsem si popup tak, aby měl zákazník dvě možnosti. Buď hned přejít na vyplnění adresy a odeslání objednávky (čímž se vyhne zbytečnému kroku v pokladně – u mě většinou nakoupí jen 1 selfie tyčku) anebo může pokračovat v nákupu (kdyby chtěl ještě další).

cart-popup-screen

Urychlím tak zákazníkovi cestu k nákupu, vlastně mu stačí přijít na hlavní stranu SelfieObchodu.cz, kliknout na „Přidat do košíku“, potom se objeví vyskakovací okno (nenačítá se tady další stránka) a on si vybere, zda chce nákup hned dokončit. V takovém případě dochází k přesunutí do pokladny, kde vyplní adresu a objednává.

V administraci si můžete nastavit další parametry, místo vypsání radši zobrazím screenshoty.


Plugin se mi fakt dost líbí, navíc je za super cenu 320 Kč.

Woo datum doručení

Poslední plugin z Toret.cz, který jsem vyzkoušel je Woo datum doručení. Tenhle využívám zase na Zefstyle.cz, když čekám na naskladnění skejtů a chci zákazníky upozornit, že teď zboží není skladem a dorazí třeba za pár dnů, nebo za týden.

Plugin je vlastně docela jednoduchý, stačí ho jen nainstalovat a u každého produktu se vám v nastavení skladu objeví nové pole s výběrem doby dodání.

woo-doba-doruceni

Tohle můžete nastavit u každého produktu samozřejmě individuálně 🙂

Já na Toret.cz chodím docela často, protože mám eshopy na Woocommerce a těch pluginů pro tento eshopový systém je tam plno. Jen se musím pořád hlídat, protože si tam připadám jako holka v obchodě s botama, bral bych hned všechno.

Navíc je super, že je Vláďa tady od nás a není to žádný zahraniční codecanyon developer, takže když je něco potřeba, je nějaká šance, že se s ním domluvíte (ale samozřejmě to neznamená, že vám bude dělat technickou podporu a povede vás za ručičku).

Teď mě ještě napadá, že můžete Vláďu potkat na ve Žďáru na hotelu Jehla, příští pátek 29.1., ale na srazu je už posledních 5 míst. Přihlašování je (pokud se nepletu) zde – http://srazy.info/sraz-marketaku-na-vysocine/6086

Články na podobné téma:

Share

1 Response

  1. AFFILO.cz napsal:

    Díky za recenzi, Radku 🙂
    Ať dobře slouží B-)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *